Låser bloggen

Det känns som om det är många okända som kikar in i bloggen och ALDRIG lämnar någon kommentar. Har alltid en hög besöksfrekvens, men bara ett fåtal kommentarer. Jag skriver mycket privat och lägger även ut bilder som känns som om jag inte vill att massor av okända ska smyga runt o kika på. Väljer därför att låsa denna bloggen.

Så vill ni ha lösenord o fortsätta följa är ni välkomna att skriva en kommentar med mailadress eller om ni finns på FB så kan jag skicka därigenom, går även bra att skriva kommentarer därigenom. Låser bloggen imorgon 6/3.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag börjar känna samma sak! många som läser men få som lämnar kommentar, mycket tröttsamt! Men jag vill självklart fortsätta läsa bloggen. kram

2012-03-05 @ 10:42:16
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill förstås fortsätta läsa! Kram

2012-03-05 @ 17:07:52
Postat av: Sandra

Hej gumman!



Tycker det är klokt av dig att låsa bloggen!

Om jag får vill jag jättegärna läsa, och jag ska försöka att bli bättre på att både kika in här och att kommentera!

Livet snurrar bara på lite för fort just nu:-(



Stor kram!!!!

2012-03-05 @ 21:02:08
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Marine

Vill ju självklart fortsätta läsa om din resa och dina tankar med fyran. Kram kära vän!

2012-03-05 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0