Dagen idag och mer bilder

Vilken toppen dag vi haft. Varmt och solsken och trots dryga två dygn fick det bli en promenad för mina fogar har inte gjort ont idag :-D Inez tyckte om vagnen, sov 3,5 timma i den, välbehövligt för henne då hon varit vaken nästintill konstant sedan hon föddes, bara powernapp emellan ;-)

Blev även ett bad för henne idag och nybadad och fin fick det bli en riktigt tjejig outfit, så söt så min lilla goding. Det är så härligt att få använda alla tjejkläder igen som varit sparade i 9 år snart. Har ju inte sparat allt, men en del iaf som jag kännt lite extra för.

Bjuder på ytterligare bilder för nu är även andra kameran tömd ;-)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, så söt hon är!

Jättefina bilder, och kul att se min älskade vagn igen..;-)

saknar

Roligt att lillsessan tyckte om den lika mycket som jag, hihi:-)



Kram på er!!!!

2012-03-22 @ 21:12:38
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

Ooooh så fina bilder o va mysigt med första promenaden :) hoppas vi kan ta några framöver :) kram

2012-03-22 @ 21:15:01
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0