Vecka 30 + 0

Det närmar sig. Äntligen har den första siffran ändrats till en 3:a :-D Jag har 15 arbetspass kvar innan jag går på mammaledighet, fördelat på 4veckor. Känns som januari månad kommer gå fort. Nästa mål är 35+0, sen känns det verkligen som sluttappen. Jag ser så fram emot att få träffa den som ständigt möblerar om i min mage. Vill veta vem det är.

Magen har vuxit massor, det går fort nu i slutet med tillväxten och större kommer jag bli. Jag kommer vara enorm i mars ;-)

 

Du är på dag 211 av 280. (75,4%).

Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar (v30+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 15 mar 2012
Du har 69 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh va roligt att magen har växt så! Riktig bebbemage nu ju :) jag väntar med spänning efter uppdatering från dig :) tråkigt att höra vem du har valt att ta bort ur ditt liv, men jag förstår dig också. En sån person som borde stå en nära i sen bete sig så, då är det inte värt det. Det ska ju va ömsesidigt! Men du är duktig gumman som kämpar på ändå! Kram

2012-01-08 @ 00:02:50
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0