Vagnen och bilbarnstolen

Lilla fyrans bilbarnstol är en acta graco med bas. Har satt dit en liten leksak också :-D. Och vagnen som fyran får åka i medan mamma går promenader eller då det är skönare att söva liten i vagnen är en emmaljunga, city cross tror jag? Jag har en svart sittdel till också, men den hamna i garderoben tills den ska användas. Är iaf jätte nöjd, tycker vagnen ser ny ut. Självklart var jag tvungen o få dit en vagnleksak också och inuti har ett fårskinn hamnat. Skötväskan är en vinst från natusan som jag fick för länge sen. Den får faktiskt duga även om det inte är den snyggaste. Men den passar ju iaf till vagnen ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin vagn, den ser faktiskt helt ny ut på bilden tycker jag :) o bilbarnstolen va jättefin den med så klart! Tur att ni redan har en så stor bil oxå för nu behöver ni ju verkligen det :) kram

2012-01-08 @ 00:05:53
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Elin

Vagnen ser jättefräsch ut, tror ni kommer bli nöjda med den, vår som vi köpte var ju samma sort. Är fortfarande bitter över att den bestämde sig för att bidra till penecillinproduktionen ;-)



Jag insåg förresten att det ju är 26 feb som vi ska på Gbg Horde Show med syrran, men vi tänkte ändå åka upp den 24e och åka hem sent den 25e så vi hinner umgås. Jag har ju fått den fina möjligheten att åka upp till Svalbard veckan innan så hoppas kunna hitta nåt roligt åt era kottar där med. Kram

2012-01-08 @ 07:23:14
Postat av: Sandra K-M

Förstår att du är super nöjd med vagnen! Ser jätte fin ut! Tittade oxå på en sån när jag väntade minsta men vi fick överta svägerskans vagn :)

Härligt stor mage har du oxå fått ser jag :) kram

2012-01-08 @ 17:50:33
Postat av: Sandra

Åh, min fina gamla vagn... Snyft:-)

Saknar den redan, haha!

Men om vi mot förmodan får en liten 3:a får jag väl köpa den av dig då kanske, hihi.



Hoppas du mår bra, har varit så dålig på att läsa här i bloggen på sistone, så fy mig!



Stor kram till dig!!!!

2012-01-18 @ 18:43:49
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0