Gravidfoton

Jag skulle denna gång vilja ta proffsigare bilder av magen. Har bett en vän o fota som tar gudomligt fina bilder, men vet inte om jag vågar fota inför någon annan en min familj eller om jag har råd då vi gott lite back ekonomiskt denna månad och nästa månad är lite försent tror jag då jag lär vara stor som ett hus då (är ju redan stor) Iaf så tänkte jag göra ett försök med att maken fick hålla kameran och gjorde iordning med fuskstudio här hemma och med ett antal omtagningar blev det lite bilder som kändes okej. Har dock fått redigera i efterhand för att få dem att kännas lite proffsigare.

Men vad tycker ni skulle man kunna göra någon tavla av dessa bilder? Funderar på om jag ska be mamma fota mig en gång också någon dag nu när jag blir ledig för o ge det en chans till. Fick inte till någon lyckad liggande bild som jag önskade bland annat. Helst skulle jag viljat haft mer med barnen med, men det var inte så lätt med samarbetsvilliga barn eller o förklara hur jag ville att det skulle bli ;-)

Skulle annars själv vilja fota gravidbilder på någon, skulle vara roligt. Är så fint med bebismagar (även om jag själv inte är så fin gravidmodell ;-D)


Kommentarer
Postat av: Elin

Finaste bebismagen!! Tycker absolut du ska göra en tavla - vilket fint minne sen! Kram

2012-01-28 @ 22:41:21
Postat av: Lina

jättefina biler ju och du har en jättefin mage! du behöver verkligen inte anlita någon annan, blir ju mer personaligare sådär! Jag vill också ha fina bilder sen, en i svartvitt att hänga i sovrummet =) kram på dig gumman

2012-01-30 @ 12:12:52
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0