Fixerad?

Tack för kommentarer. Blir så glad när någon vill kommentera mina inlägg :-D

Jag har även idag haft en tyngdkänsla nedåt. Har tidigare som sagt bara upplevt detta dagarna innan jag fött. Jag hade rätt många sammandragningar när jag jobbade, men nu har det lugnat ner sig, fast magen känns rätt konstant hård så jag har lite svårt o avgöra vad som är sammandragning och inte. det gör iaf inte ont. Iaf så sökte jag lite på det här med tyngdkänsla nedåt och då får jag fram att man kan känna så när bebis fixerat sig.

Så nu funderar jag är det så att liten där inne fixerat sig? I så fall mycket tidigare en vad sina syskon gjort. Det trycker iaf på och kissa får jag göra ännu oftare och så fort bebis rör sig lite svider det till i blåsan. Det sistnämnda känner jag igen sedan tidigare, men tyngdkänslan och trycket nedåt känner jag bara igen från dagarna innan förlossningen startat, men det får vi hoppas inte är på gång än.

Ska till BM om en vecka så då får jag se om hon kan se om den är fixerad.

Kommentarer
Postat av: Marine

ler återigen igenkännande när jag läser ditt inlägg. Det verkar vara något speciellt med de där fyrorna. Jag var ju fixerad den här gången redan i v 33+6 (konstaterades av bm då, men jag kände precis som dig veckan innan, så troligen fixerade han sig någon gång i v 33+. Så vem vet, kanske får du en racerbebis du också ;-) Jag fick ju t o m känna på lite förvärkar som gjorde ont den här gången (flera veckor i förväg, men bara enstaka ggr) och det var det premiär för. Vi får prata en massa graviditet när vi ses nästa gång. Kram

2012-01-25 @ 21:35:16
Postat av: Lina

ojoj tänk om bebis kommer toktidigt, du kanske blir "nymamma" inom ett par veckor =)kram

2012-01-27 @ 12:44:36
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0