Vecka 36 och nytt mål

Du är på dag 247 av 280. (88,2%).

Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 1 full dag (v35+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 15 mar 2012
Du har 33 dagar kvar till beräknad förlossning.

Det närmar sig med stormsteg :-D Snart exakt 30 dagar kvar dvs en månad.
Känns underbart för jag är så trött på att vara gravid. Inte kunna sova, inte kunna vara rörlig såsom jag vill. Idag kunde jag inte utan hjälp få på mig ena strumpan och sen när vi skulle gå ut ena skon. Allt pga. foglossningen. Hur handikappad och beroende av hjälp känner man sig inte då? Trist men sant. Hoppas bara att det ger sig till veckan för hur gör jag annars när jag är själv?

Nästa mål nu är att komma till 37+0, bara två veckor kvar och efter det får bebis mer en gärna komma ut. Men just nu känns det som om det dröjer. Har knappt inga sammandragningar längre och det känns inte heller något tryck nedåt som jag kännt förut. Men vi får väl se man vet ju aldrig hur, när det startar.

Hoppas alla har en trevlig helg. Här blir det ommålning och tapesering i vardagsrum. Underbart att få det gjort innan bebis kommer :-D Boa det måste man göra även om någon annan får göra det mesta jobbet ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att få göra om lite hemma!

Vi kommer att göra om vårt sovrum till Williams rum, men inte förrns de har bytt stammar i badrummet (är klart i juni..) så det blir inte förrns i sommar, men jag längtar:-)

Är så roligt att få ändra om lite hemma.



Snart får ni hålla i er bebis också, åh så mysigt!!!



Kram!

2012-02-11 @ 15:07:01
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0