Trött

Är så trött, så trött. Inte nog med gravidkrämpor och svårt att sova nattetid då det inte finns så många sätt att ligga på med en stor mage ivägen och onda fogar så var min äldsta dotter vaken inatt. Hon har sådana här nätter ibland då hon inte kan sova. Inte i sin säng iaf och när hon kommer till vår säng, ja då kan inte jag sova då hon snarkar, vrider och vänder sig osv. Detta resulterade i att jag var vaken halva natten. Väldigt frustrerande som att den vanliga tröttheten inte vore nog och kämpan om att klara en hel dag som den är. Tack o lov är det inte så här varje natt.

Det är tur att jag en så länge inte har bebis här och att alla de stora barnen är iväg till skola och dagis för då kunde jag passa på o sova. Hade lite svårt att sova med ljuset som kom in genom draperierna, men halvsov i två timmar iaf vilket var välbehövligt. Men nu när klockan snart är 18 är jag jätte trött igen. Har visserligen tagit ett bullbak med barnen så det kan förklara att all kraft försvann. Och kanske är det lika bra o vänja sig till bebis kommer för jag lär ju inte få sova mer sen!!!

Ja, ja imorgon är en ny dag. Och inatt hoppas jag på sömn. Imorgon är förssten sista dagen på vecka 36, sen går jag in i vecka 37 och efter det är det endast en vecka kvar tills bebis räknas som fullgången, det går rätt snabbt ändå måste jag säga. Redan varit hemma från jobbet i 15 dagar. Men än har inte BBväskan blivit packad. Måste ta tag i det snart. Och inhandla lite blöjor och bra o ha saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0