Trodde något var på gång

Idag började dagen med massor av molvärk, sammandragningar och en konstig känsla i magen. Precis samma känsla som jag hade innan förlossningen med min nummer två drog igång. Den startade med molvärk, sammandragningar som sedan övergick till värkar. trodde något var på gång och tänkte att det här är ju toppen kan jag ha sådan tur?

Men fram emot eftermiddagen började det ge med sig. Känslan i magen fanns kvar, men nu när det är kväll har även den känslan försvunnit. Sammandragningarna kommer titt som tätt som de gjort senaste två dagarna, men är lätta, korta och helt normala för tiden och betyder inget alls.

Så med andra ord känner jag mig lurad. Trodde ju något var på gång. Känns iaf som om denna förlossning kommer starta med värkar eftersom det var så här idag. De förlossingarna jag haft med vattenavgång som start har jag ju inte fått något förvarning med, bara tyngdkänslan nedåt, men annars inget.

Snart är det iaf dags på riktigt. Får bara vänta liiiite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0