Jämföra magen

Det sägs ju att man kan se på magformen vilket kön det blir. Jag tror bara det där är skrock och det beror på så mycket annat hur bebis ligger, moderkakan ligger osv. Men det är ju ändå rätt roligt att jämföra hur magen sett ut tidigare gånger. Och ska man tro skrocken så väntar jag visst en tjej denna gång då magen är rundast denna gång, eller vad säger ni?
 
Jag har alltid sagt att jag burit magarna likadant. Men nu när jag la upp dem bredvid varandra fanns det visst skillnader iaf framifrån, mer en den ovan nämnda då. Frågan är om du ser dem? Och vågar du gissa vem som är vem av tidigare barn?, ledtråd - kvalité på bilden och bakgrunden avslöjar rätt mycket ;-). Till sist vem är mest lik denna gång? Magen med svart linne och röd skjorta är lilla fyran samt den med vit BH.

Uppdaterat: Det här inlägget vore roligt om alla ville kommentera. Ser att flera varit inne, men ingen kommentar. Kom igen nu :-D




Kommentarer
Postat av: Elin

Får la vara först då :D

Jag gissar att bilden med vit/svarta underkläder är Alicia, blå underkläder är med Liam och den med blå långärmad är Noel. Alltid spännande i se hur rätt/fel man har :) tycker faktiskt ingen av magarna är lik din nuvarande. Kram

2012-03-01 @ 08:06:29
Postat av: Lina

oj vad svårt! blå trosa tror jag iaf är alicia, vit trosa med Liam och blå långärmad är Noel!? Jag tycker inte att någon utav magarna är så jättelika, men om jag måste välja så tycker jag den med blå trosa mest, från sidan sett iaf! kram

2012-03-01 @ 08:41:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0