BM-besök

Nu har jag varit hos BM igen för kontroll. Har kännt mig ytterligare försämrad idag så det var skönt att få en koll.

Bebisen mår bra och de flesta värderna var också bra, men som jag redan misstänkte börjar mitt blodtryck stiga. Inte fasligt högt, men ändå ett observandum och hålla koll på. Så nu får jag gå på en extra koll redan på måndag igen.

Har ju haft så här förut så det är inget nytt. Skillnaden är dock att denna gång verkar jag känna av höjningen eller som BM sa att det kan vara så att jag får blodtrycksfall när mattheten,kallsvettningarna och hjärtklappningen kommer. Känslan i magen tyder dock på förvärkar och att det börjar närma sig.

Dagens siffror:
Vecka: 37+4 (35+6)
Urin: neg (neg)
Blodtryck: 140/95-100 (120/85)
SF-mått: 35 cm (34cm)
Fosterläge: H (H)
Ru-F (Ru-F)
Hjärtljud: 144 (148)


Kommentarer
Postat av: Lina

skönt att allt såg bra ut! undra om du inte allt kommer ha din bebbe inom en vecka, jag håller tummarna för det! Nu får du ta hand om dig ordentligt o vila mycket! kram

2012-02-29 @ 15:39:58
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0