BM-besök

Då var ytterligare ett besök hos BM avklarat. Hoppas att det bara är ett besök kvar innan bebis kikar ut. Det sista den 15 mars hoppas jag ju förstås att jag har en bebis.

Alla värden var bra även denna gång vilket är skönt. Hon tyckte bebis sjunkit ner i bäckenet vilket jag kan hålla med om då det ilar till ibland när huvudet rör sig och blåsan behöver inte ens vara fylld för att jag ska känna mig kissnödig, räcker med att bebis rör sitt huvud lite. Hon kunde inte ritkigt avgöra om det var helt fixerat ännu, men på god väg iaf. Vikten pekade 2 kg rakt upp, men det kan vara en del vätska då jag får stora vita avtryck när man trycler på fötter och u.ben.

Så här såg värderna ut: (förgående värde):

Vecka 35+6 (33+6)
Urin: neg (iu)
Hb: iu (iu)
Blsk iu (iu)
Blodtryck: 120/85 (110/85)
SF-mått: 34 (32cm)
Fosterläge: H (H)
                   Ru-F (Ru)

Imorgon går jag in i vecka 37, börjar närma sig :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0