13 dagar

Tiden går så fort nu, varför kunde den inte gå så fort förut? Önskar att tiden kunde sakta in lite så jag hinner njuta av det underbara lilla liv jag har i min famn. Tänk att jag imorgon har haft min fina flicka här i 2 veckor. Kan erkänna att jag mestadels bara myst med Inez under de två veckorna (precis som det ska vara), bortsett från i helgen nu som var då det varit full igång med andra roligheter och hon mestadels bara hängt med. Har gått utmärkt kan tilläggas. Man börjar lära känna henne allt mer för varje dag som går, men några direkta rutiner har vi inte ännu och hennes vakenperioder varierar från dag till dag.

Idag har varit en riktig kräkdag för henne. Kommer bara mer o mer kräker. Och bajsar gör hon också blir fler än en bajsblöja att byta varje dag, ibland prickar hon in även natten så då är det också bara gå upp o byta blöja. Men hon verkar ju gå upp bra i vikt ändå så det är helt i sin ordning, man önskar bara man kunde stoppa tiden lite så hon inte blir för stor för snabbt bara, men har man mycket mat och gräddig sådan i boobsen så har man ;-) Fast bättre det är åt det hållet en tvärtom.

Igår kväll hade vi föressten en riktig mysdag. Hon log som bara den, ur mysigt. Den bilden sitter fast än, så himla söt. Annars har hon lite problem med magen och det kniper i den på henne vilket gör att hon inte alltid är helt nöjd, det knorras och i värsta fall skriks. Hennes vakna stunder är tyvärr ofta så, men idag var hon också med hela förmiddagen och var riktigt nöjd, tittade omkring sig och var helt avslappnad. Sen efter det tog hon sig en lååång sovstund ;-) Kan ju hoppas det börjar vända åt det hållet nu för en helt nöjd bebis är mycket mysigare ;-)

En liten bild på lillsessan får ni också, sovandes i sin spjälsäng.


Kommentarer
Postat av: Marine

Fina lilla tjejen! Får se om de är ungefär lika stora efter sommaren våra minsta ;-) Revin är ju inte av den snabbväxande sorten direkt ;-). Det var så roligt att se er igen igår. Kram

2012-04-02 @ 19:59:21
Postat av: Elin

Hon är så himla fin er lilla tjej. Längtar tills vi får träffa henne - och er med förstås!!

2012-04-03 @ 09:00:57
URL: http://arvegil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0