Baby box från apoteket

Hämtade idag en box med lite gratis saker i från apoteksgruppen. Gratis är alltid bra :-D Två av sakerna var rosa och jag som tycker det är en tjej färg får väl hoppas det blir en tjej då ;-) Men i dagens samhälle borde det ju vara helt okej att ge och använda en sked och en badleksak i rosa även till en kille hade nog varit värre om det var något klädesplagg ;-) Detta är även det första jag införskaffat till bebisen, tycker det är lite tidigt ännu, väntar nog till vecka 20 innan det börjar inhandlas saker, men detta var ju gratis så.... ;-)

Bild på innehållet:


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag hittat hit med och bokmärkt bloggen. Ska bli så spännande med en till liten :)

2011-09-04 @ 14:26:15
Postat av: Marine

Den boxen skall jag hämta ut på onsdag i samband med bm besök hade jag tänkt. Har fått hem en från Salus Ansvar och hämtat en från Babyland också. Stora boxar, men inte så värst mycket innehåll, men gratis är gott och det är ju kul med lite småpryttlar som kan vara användbara ändå. Och en och annan gravidtidning kan ju vara kul att läsa även om man har rätt bra koll på det mesta vid det här laget ;-) Kram kram

2011-09-05 @ 18:59:34
URL: http://mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/
Postat av: Marine

Hämtade boxen idag på apoteket och jisses vilket ouppdaterat baket jag fick. Två föräldrar & barn tidningar nr 10 & 11 2010, en nappflaska från avent, V6 tuggummin & nescessär med olika babyprodukter. Kul att få läsa tidningar som är nästan ett år gamla ;-)

2011-09-08 @ 10:52:48
URL: http://mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/
Postat av: Sandra

Vilka bra grejer!=)

2011-10-09 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0