Växande bebis?

Undrar om bebis växer där inne. Har varit så lugn i två dagar nu, mest på morgonen och kvällen den rört sig och när jag ska sova nattetid och envisas med att ligga lite halvt på mage. Bebis tycker nog det blir för trångt då för den börjar köra runt ordentligt där inne. Magen har dessutom molt lite under gårddagen. Konstigt det där med molandet. Med de andra kan jag inte minnas att det molt så mycket mer en i början. Denna gång verkar det mola i samband med varje tillväxtfas.

Här är mina uppgifter för dagen:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min graviditet - BF Tors 15 mar 2012

Din graviditet startade Fre 10 jun 2011.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 24 jun 2011 (ägglossningen).

Du är på dag 172 av 280. (61,4%).

Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 3 fulla dagar (v24+3).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 15 mar 2012
Du har 108 dagar kvar till beräknad förlossning.

Det närmar sig under 100dagar. Om 9 dagar står där 99 dagar kvar och snart trimester tre DÅ kan jag säga att jag är höggravid även om jag redan nu känner mig som det.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill också va där nu, usch så fuskigt ;)har ju så mycket längre att vänta =)kram

2011-11-29 @ 08:26:55
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker er fyra valt ett så himla bra BF ;) tycker h*n kan titta ut då :)

Redan vecka 25 :)

2011-11-30 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0