Vattengympa

Idag fick jag äntligen börja vattengympan som sjukhuset erbjuder för gravida. Var inte så jätte långt motionspass, men ändå helt underbart att få känna sig lätt i vattnet och kunna röra sig mot lite motstånd. Det hela avslutades med en skön avslappningsstund där de samtidigt pratade om förlossningens olika faser. Känns som en evighet dit inte alls som att jag stämmer in i den mall hur det brukar vara ;-)

Kommer absolut fortsätta gå på detta varje tisdag så länge jag får flexa från jobbet sista 40minutrerna av mitt arbetspass.

För övrigt fick jag papper från Fk idag. För att kunna beräkna SGI ska man fylla i ett nytt papper om inkomst!!!! Undrar om det verkligen ska behövas återigen när min arbetsgivare redan fyllt i ett papper och skickat in. Får ta o ringa och fråga Fk imorgon. Känns helt onödigt att göra om samma procedur igen när resultatet ändå lär bli detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0