Gravidpenning

Tjoho. Har fått svar att jag fått den godkänd. Nu kan jag börja planera in lite bättre hur jag tänker mig att arbeta. Som allt endast 9 veckor kvar från o med idag, men går det inte kan jag alltid gå 2 veckor innan till. Och de här 9veckorna är det endast 3-4 dagar i veckan det handlar om. Borde jag väl fixa.

Måste dock höra mig för om de där 10% man får från jobbet gäller redan med gravidpenningen. Det vill jag INTE. Då får jag mindre ersättning från Fk och mina föräldrapenningdagar räcker mindre dagar. Gravidpenningen är ju dagar utöver föräldrapenningen och med föräldrapenningen kan jag ju ta ut mindre dagar så ersättningen blir mindre när jag får de 10%. Håller tummarna för att även den planeringen blir som jag tänker mig. Håll en tumme för mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

va skönt att du fick igenom det! nu kan du planera på =) kram

2011-12-01 @ 07:39:46
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0