Gravidpaket

Jag fick för någon vecka sen ett gravidpaket från alltforforaldrar som bland annat innehåller en tidning och lite rabattkuponger där en är en gratis body på kappahl att hämta ut. Igår fick jag ytterligare två sådana paket!!!!

Vet inte hur jag ska göra nu. Ska jag använda de också eller ska jag meddela sajten alltforforaldrar att de skickat samma paket tre gånger till mig? Det borde de ju ha koll på tycker man? Men att skicka två likadana paket samma dag verkar väldigt konstigt att de inte märker. Förstår inte att det kunnat bli så här. Är ju givetvis tacksam över att få två bodys till gratis, men samtidigt är jag lite orolig för att jag ska behöva betala tillbaka något om de upptäcker sitt fel. 

Hur skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte du ska tveka inför att hämta ut de där bodysarna. Det är ju trots allt de som skickat 3 ggr. Men jag skulle nog inte gått till samma KA alla tre gångerna, däremot. Kan ju se rätt misstänkt ut.. Kram

2011-11-06 @ 08:31:14
URL: http://elinsfunderingar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0