Vecka 29 och God jul önskar vi er alla

Det närmar sig att bli mindre en 80 dagar kvar ;-) Nu är jag höggravid :-D
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Min graviditet - BF Tors 15 mar 2012

Du är på dag 197 av 280. (70,4%).

Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 15 mar 2012
Du har 83 dagar kvar till beräknad förlossning.
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

O med detta får ni alla ha en riktig god jul.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar oxå tills höggravid men det är ettrig kvar :) kram på dig gumman o hoppas ni får en riktigt fin o mysig jul

2011-12-24 @ 11:07:54
Postat av: Elin

Du har en så fin bebismage tycker jag. Hoppas vi har möjlighet att komma upp innan mars och spana in den, men det ska vi fixa hoppas jag. Jag tänkte ev föreslå lördagen den 25e feb. Men jag förstår om du inte orkar och att vi förstås måste hålla det lite öppet ifall bebis tittar ut tidigare. Men vad säger du? Skulle gärna vilja ge er en present till bebisen så ni har den när h*n väljer att titta ut tänker jag :) många kramar igen iallafall!

2011-12-24 @ 12:27:20
Postat av: Elin igen

Jag kan åka upp själv när som helst efter januarilönen, bara ta bussen när jag är ledig så får Pär ta barnen.

2011-12-24 @ 12:28:59
Postat av: Sandra

Du är jättefin Lottiz!

Kram!!

2011-12-27 @ 23:57:07
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för tipsen angående mammabyxor. Ja tycker det är jättesvårt att hitta bra o snygga mammakläder o jag är precis som du, jag hatar jeans :) leggins funkar jättebra än så länge men kul att kunna byta av oxå. Vet du nåt mer än hm i pop som säljer mammakläder? Hur mår du annars gumman, har det hänt någe? Kram

2012-01-03 @ 21:22:14
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0