Vagn och bilbarnstol

Nu är vi med både vagn och bilbarnstol. Jag är supernöjd. Hämtade vagnen igår och den var jätte fin och fick precis med nöd och näppa plats i bilen. Tvättade upp det som gick och torkade av allt med trasa. Idag när allt torkat satte jag ihop allt. Hittade en skötvätska jag vunnit för ett tag sen som får duga att ha som skötvätska sen och satte på handtaget på vagnen. Hade även en liten vagnleksak som jag satte dit. Blev så fint. Vagnen är verkligen perfekt. Tack snälla Sandra att vi fick köpa den av dig. Ska visa er sen när jag fotat hur fint det blev. Men sittdelen får ni inte se då för det dröjer ju ett tag innan jag använder den delen till bebis.

Bilbarnstolen blir också bra. Blev en bilbarnstol med bas till så det blir skönt sen när man snabbt och smidigt kan sätta in bilbarnstolen i bilen sen. Var en gammal klasskompis som sålde den så även den blev av någon man känner. Tack Sofia. I bilbarnstolen har jag satt i Liams gamla bebisoverall i storlek 56. Bara för att se hur liten en bebis är. Och de är ju så pytte små. Kan inte minnas att Liam var så liten. Overallen är blå föressten så om det ändå skulle bli en tjej fast det tror jag inte så får det ändå bli en blå overall ;-)

Nej nu ska jag svulla lite efterätt som blivit kvar. Trevlig helg alla.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du blev nöjd med vagnen!

Jag verkligen älskade den jag med, så jag förstår dig;-)

Var den bästa vagnen jag haft nånsin:-)



Hoppas ni haft en mysig helg!



Kram kram!

2011-12-12 @ 12:25:36
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

skönt att ni fått sånt ordnat, jag vill också ha det klart men känns som det är lite tidigt för oss än! kul o träffas igår förresten =) kram

2011-12-12 @ 13:07:48
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0