Vecka 9

Ny vecka, härligt Vecka 8+1 idag enligt VUL, Vecka 9+1 enligt senaste mens, får se vart jag hamnar sen efter KUB-UL :-D

Är förstås igen väldigt orolig, fast att jag sa att jag skulle njuta. Men det är svårt att koppla av när det kommer blod. Jag fick blod i torsdags kväll, som en färsk blodstrimma i en flytning när jag varit på toaletten och kissat. Kom därefter senare på kvällen som två femkronor i storlek rosa på pappret utan flytning. Jag blir ju orolig att något är fel, har även haft molvärk till och från en hel del sen dess. Fast senaste dagarna har det inte kommit något blod mer en när jag ska till o sköta magen, då i samband med att jag "tar i" (är väldigt hård och problem med förstoppning till och från) så kommer det efter när jag torkar mig i slidan en rosa aktig flytning, men därefter inget mera. Vet inte om det är förstoppningen som orsakar det hela eller om något är fel. Ska iaf bli skönt att komma till BM på tisdag när inskrivningen är

Annars mår jag mestadels bra, vissa dagar illamående när hungern sätter in bara och problem med förstoppningen då. 

Magen verkar växa också (även om det mesta är svullnad). Men inte ens klänningarna börjar kunna dölja min mage. En på jobbet frågade dessutom rätt ut och trots mitt försök att ljuga så fortsatte hon och jag är ju ingen bra lögnare så ja, hon fick reda på det, men lovade att vara tyst. Annars berättade jag för bästa vänninan igår i samband med vår fest. Givetvis blev hon jätte glad och hade inte alls anat något som jag trodde :-D Känns skönt att ha någon mer att prata med det hela om för skulle det inte gå väl så vill jag ändå ha hennes stöd. Övriga i min närhet får vänta tills efter mitt KUB-UL som jag hoppas jag kommer få en tid till relativt snart på tisdag, mellan vecka 12-14 säger de, men hoppas det blir närmare vecka 12.

Har tagit första magbilden nu med, försöker hålla in magen så gott det går, men blir mestadels upptill magen sjunker in. Skulle varit rolig med en före bild, men den jag vet att jag har hittar jag inte, får leta i externa hårddisken om bilden ligger där annars finns nog ingen. Men skillnad är det iaf. Känner mig riktigt tjock och de bilder som tagits på mig senaste tiden känner jag inte igen mig på, trots att det är endast 3kg + på vågen än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0