Vecka 11

10+4. Just nu mår jag som vanligt. Svullnaden på magen har lagt sig, men jag får fortfarande inte på mig mina vanliga byxor då det inte går att stänga för magen. Ibland känner jag att magen är större när jag ligger ner, men ibland är den mjuk o platt, konstigt att det varierar så. Brösten är ömma om jag känner efter på dem och så är de större. Men förutom detta är allt som vanligt. Känner mig inte alls gravid. Det är riktigt jobbigt. Man vill ju veta hur allt ser ut därinne. Lever den, växer den som den ska. Som tur är behöver jag bara vänta till måndag sen får jag svar. Klockan 10.00 har vi tid. Det återstår att se om jag får gå själv eller om den blivande pappan lyckas följa med. Idag tog jag iaf prover inför ultraljudet, känns skönt att ha det gjort, nu väntas några nervösa dagar, ska göra allt jag kan för att tänka på annat.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: BV

Jag tror du kommer gå därifrån med ett stort leende på läpparna på måndag. Även om du tycker att du känner dig symptomlös så verkar ju i alla fall saker och ting ha stabiiserat sig. Och du börjar närma dig tiden då man ju också oftast börjar må lite bättre igen. Är väldigt nyfiken på att höra hur det gick sedan så jag hoppas på snabb rapport ;-)

2011-08-23 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0