Vecka 10

Äntligen två siffrit. Nu är det nästan bara två veckor kvar till KUB-UL, 29/8, fast kommer kanske uppdatera först dagen efter då jag jobbar på kvällen. Efter det magiska datumet och man fått svar på hur allt verkar hoppas jag man kan njuta lite mera. Vem vet kanske blir det fostervattensprov att genomlida också med ännu mer oro? Skulle ju vara min vanliga tur.

Har senaste veckan mått bättre i symtomen, illamåendet som kommer om jag blir hungrig har gett med sig. Har kunnat sköta magen lättare. Brösten inte alls lika ömma, även om de ömmar om man rör vid dem. Däremot har jag haft massor av molvärk och magen växer, börjar få svårt att dölja det nu. Har fått tagit fram mammabyxorna för jag har inget som passar nästan. Men minns jag inte fel så är det väl nu magen börjar växa ordentligt och det blir mer och mer bebis där inne än svullna tarmar. Har även fått kissa oftare också. Men allt är värt det bara liten mår bra där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0