Magvärk

Vad roligt med så många som kikat in i bloggen och hittat hit, över 50st. Välkomna, roligt att ni vill läsa och följa vägen till lilla fyrans ankomst. Skulle bli himla glad med en kommentar också ;-)

Idag har jag haft världens magvärk. Vet inte om det är tarmarna som spökat eller om det är livmodern som gör ont. Känns iaf lite bättre nu. Fick för övrigt mer blod igår kväll, mesta hitills, men idag har det inte kommit något. Blir så förbannat orolig och jag hatar när det är så här. Något säger mig att allt är bra med bebis i magen, att blödningen kommer någon annanstans ifrån, men jag blir ändå så orolig. Ska bli skönt att prata med BM imorgon. Hoppas allt verkar bra då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0