Blöder :-(

Har haft små blödningar till och från sen vecka 7, varit lungt i 2 dygn, men så i morse när jag gick upp på toa kom färskt blod, hela pappret var fullt och det var små klumpar. När jag låg ner kände jag livmodern på magen som en stenhård tennisboll. Det moler som mensvärk också. Undrar om det är kört nu? Känns verkligen som ett MF håller på o starta.

Nu i skrivandes stund har jag molvärken kvar, men blödningen har lugnat ner sig och inga mer klumpar. Ringde iaf KK för nu måste jag kolla hur det står till. Bättre o få ett MF bekräftat en o gå i ovisshet även om det känns som det är kört nu. KK som har telefontid nu kommer däremot inte ringa upp förrens 13.30, då är jag på hörselkontroll med dottern, alldeles i närheten av KK. Får nog gå dit innan hennes undersökning och säga att jag ringt, men att det inte passar att de ringer just då och se om de kan ge mig en tid på plats istället. Jag känner att jag inte kan vänta till imorgon, måste få veta idag. Bara försöka ordna barnvakt till mina busgrabbar under tiden, inte det lättaste när ingen vet och maken jobbar i annan stad åt fel håll så det blir lite långt för honom att titta de under tiden.

Återkommer när jag vet mer. Hoppas, hoppas det är något annat, men det känns rätt kört :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0